Semester från semestern

2014-03-14
12:04:22
Äntligen lite lugna och lata dagar! Känns som vi är på Balis paradis. Padma resort... Finns allt man vill ha! God mat, två pooler, ett gym, tennisbana, room service och trevliga människor. Vi har bestämt oss för att stanna här i 2 veckor å bara må gôtt. :)

Deltog i en tävling på hotellet här om dagen. Man skulle simma under vattnet så långt man kunde. Jag och en stor tysk man vid namn Frank kom delad etta, priset var en valfri drink i poolbaren. Men jag vann också ett till pris, nämligen en fet jäkla vaxpropp som gjorde mig helt totalt döv på höger öra! :/ köpte nått dropp som skulle vara bra för att lösa upp den, men det hjälpte inte. Det slutade med att en läkare och sköterska fick komma till vårt rum och spola ur örat på mig! Sköterskan och gurra skrattade och doktorn förklarade att han förstod att jag inte hört något efter det var klart hahahaaa! Nog om det..


Buffé på hotellet :)


Min favoritpool, den slingrar sig i olika banor med hängande växter och vattenfall över huvudet :)


Många fina skulpturer överallt på området och i poolerna


Svettig tennismatch (jag slängde bland annat iväg racketet vid en sving, men det höll som tur va) hahaa


Gurra jynar in Kuta beach, det är en rätt skräpig strand och vågorna är jätte stora. Hänger mest surfare här!


Ha'deee !



Kommentarer
Karl-Axel Ljungberg säger:

Fan va gôtt dä sherut!

Svar: Mm du hade gillat de här stället pappa :)
Diana Ljungberg

2014-03-14 | 17:28:21
Yvonne Jonasson säger:

Ni verkar vara i paradiset .... 🍹 hälsa Gustav

Svar: Ja de är härligt ;) Han hälsar tillbaka! 😊
Diana Ljungberg

2014-03-14 | 17:35:57
Challan säger:

Men höga är e inte trist?! Dags å åka hem va ;) haha skoja bara fan va gött ni verkar ha det! Vart efter förra inlägget väldigt sugen på att dra till Singapore ! Verkar ju sjukt nice!

Svar: Jo de är för jäkla lang dövle de hann ;) hehehee. Inte riktigt redo att åka hem än! Gjort ca halva tiden nu!:) jaa singapore va riktigt skillat! Kan lätt följa dig dit om du vill åka :) haha! Klem
Diana Ljungberg

2014-03-15 | 08:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback