Back in Stockholm

2013-05-05
00:51:20
Nu är man tillbaka till verkligheten igen! Längtar redan tillbaka till London, va såå skönt att va ledig och staden var så mysig! :) Här kommer lite fler bilder från resan!
 
 
 
 



 
 
Från London Eye kunde man se väldigt mycket och långt, men de va väääldigt högt :P
 
 
 
 
 
 
 
På London Dungeon blev vi bland annat jagade av Jack the ripper och klippt av Sweeney Todd :P
 
 
 
 
 
 
 
St Pauls´s Cathedral

85 meter från cathedral floor och 528 trappsteg upp så var det en svindlande utsikt!
Här hade jag brillorna på för att dölja de glansiga panik ögonen jag hade där upp! fy fan alltså, trånga trappor, lågt i tak och brant! Jag hann inte känna att de va jobbigt för ja va så rädd! Väl där uppe var man tvungen att gå runt hela tornet för att kunna ta sig ner, åå där va de trångt, jag skyndade mig runt tryckt mot väggen och sen i dörr öppningen fick Gustav snabbt ta ett kort innan jag sprang ner! :P haha.
 
 
 
 
 
 
 
London Bridge och Tower of London
 
 
 
 
 
 
På The Majestys Theatre gick vi på den bästa musikalen vi nånsin sett!
Phantom of The Opera! Älskar musiken och historien, man tycker faktiskt synd om the phantom
 
 
 
 
 
 
Leicester Square
 
 
 
 
 
 
Chinatown
 
 
 
 
 
 
Sista dagen på min födelsedag så hade vi egentligen British museum kvar att se, fast Gustav hade varit där förut (som många andra ställen vi också besökte). Men vi drog vi en runda på stan och shoppade MASSOR istället! Inte så dumt att få hänga på Oxfoord Street på sin 26 årsdag :) 3 fulla kassar från Primark lyckades vi klämma ner i våra resväskor, innan flyget tillbaka till Stockholm som gick runt 18 på kvällen !
 
 
Som sagt nu är vi tillbaka i Stockholm, och vi är fortfarande sjuka.. Ikväll tänkte vi åka till Gröna lund och se på gruppen FUN. men vi är så slitna och hostiga så en hel dag i sängen fick denna lördag bjuda på :P haha.
Vi orka inte ens laga mat så chips och dipp blev middag idag! hahaa aja måste få ha sånna dagar ibland å ;)
 
 
Hörs Hej!
 

Kommentarer
Helena säger:

Hahahahaha!!!!

Alltså Diana, du är ju så rolig att jag kissar på mej :-p...!! Så roligt skrivet om när ni va däruppe i tornet haha. Hade velat se panikögonen ;)...

Svar: Hhaha! Men vilken cry baby man alltid ska va :P hahaha. Men de va så bena vek sig där uppe! Aaaa! Ps. Ska nog byta till harrypotter profilbild;)
Diana Ljungberg

2013-05-06 | 08:11:44
Bloggadress: http://luzzis.se
Kristina säger:

hahaha åååååh!!! Jag kan tänka mig hur rädd du var!! Minns du Berlin resan (tror de var den?) när vi åkte upp i ett jävla torn där vid fotbollsstadion eller vad de var.. och man vågade inte ens resa på sig för att det var så jävla högt så man typ grät av tanken att man var tvungen att ta sig ner igen ;)
ÅÅÅÅH Jag saknar dig!
Hahaha
"fuckin cunt" kommentaren var ju jävligt onödig. "I'm so fuckin smart and I have a job" skulle du svara! haha .
Älskar dessutom alla bilder, absolut på shoppingpåsarna (hahaha) och den när du kutar efter harry in i väggen ;) AWESOME! <3

Svar: Hahaha! Ja de va exakt som i Berlin! De är typ de tornet ja minns av den resan! Hur bena vek sig där uppe! Hahahaa :P fan va hemskt! Haha ja vilken uteliggare, skulle ha kontrat med de ! Men blev så paff! Hahah! Jajjemen potter å ja hänger för jämnan nu :D saknar dig! Du hade ääälskat att shoppa där!! Hahha! Puss
Diana Ljungberg

2013-05-19 | 11:58:55
Bloggadress: http://charade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback