Life is good

2013-07-16
19:41:00
När Gustav tog sin kandidatexamen i nationalekonomi fick han en Lamborghini av mig :) ... Lr ja nästan iaf, han fick ett presentkort på att han skulle få köra en Lamborghini! Vilket han gjorde förra söndagen, dock höll han/vi på att missa den avbokade tiden :P 
 
Vi hade ställt kl. På 09 för att va säker att hinna ut till jakobsberg kl. 11 där han skulle köra från.. bara det att väckarklockan var inställd på vardagar!! Av ren tur vaknade jag kl 10 och kollade på klockan! PANIK! Va bara att beställa taxi och slänga på sig kläder å dra! Vi va där 10.45! Shit då hade inte Gustav skrivt ut avtalet, PANIK igen. Som tur va fanns de en liiten liten ok/q8 där, som världens trevligaste tjej jobbade på , som vi också fick låna dator och skrivare av ! Pfjuu!! Bilen kom, Gurra körde och såg riktigt nöjd ut :) 
 
 
 
 
Nu har jag underbara 2 veckors semester!! Inledde den med att ha Helena på besök i 24h ! Blev mycket skratt å mest tull snacka :) Sen igår va ja å Gurra ute på guidad tur på segway! Så jäkla kul! Haha mkt roligare och lättare än jag hade trott att de skulle va!  Aa just de i lördags va jag även på Iron Maiden! Va en super trevlig heldag med Sussi, Carro, Lars åsså Gurra såklart! Vi drack rose å götts i rålamhovsparken hela dan innan konserten :) å gubbarna levererade återigen! 
 
 
Hahaha :) Uppe på utsiktsplatsen i tantolunden
 
 
 
idag har vi cyklat runt kungsholmen, lilla essinge och stekt i solen på smedsuddsbadet! Underbart att vara leeedig :)
 
 
 
Hörs Hej!

Kommentarer
Helena säger:

Alltså det va ju hur grymt som helst å va hos er, om så bara för 24 timmar. Men det va roliga 24 timmar, fy bubblan!! Haha. Kanske jag kommer helgen innan jag börjar jobba, vem vet ;) <3 pusss

Svar: Haha jaa de va jätte kul!:) ja hör av dig bara! Så ja inte är uppbokad då:) <3
Diana Ljungberg

2013-07-20 | 10:57:43
Bloggadress: http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback