Bye Sthlm

2014-01-30
21:41:13
Igår va sista dagen på mitt jobb! Lyckades hålla tillbaka tårarna hela dagen, men det va nära. Tur jag kunde käka tårta medans jag fick ett fint tal och presenter, det fick mig att koncentrera på annat. Tror det var beslutet att ha maskara på mig också som fick mig att lyckas;) Kändes jätte konstigt idag att inte skynda till jobbet utan istället packa ihop det sista och börja städa ur lägenheten, hej då världens bästa jobb och kollegor, Vasastan och lägenheten! Hoppas vi ses snart igen:)


Imorgon drar vi till Peking :)


 Jag har dom snällaste föräldrarna som åker ner hit bara för att hämta alla våra grejjer.. Behöver jag tillägga att det är 60mil enkelresa! Tror de va här i ca 2h bara innan de åkte igen! ❤️


Firade 3år ilag med Gustav och sista kvällen i Sthlm med att äta pepparstek på 5 små hus ikväll! Riktigt jäkla gött!

Ha'de!

Kommentarer
Helena säger:

Bästa föräldrarna! Tror det är norrländskt det där för det hade magu (mamma + gunnar = magu haha) oxå gjort för mej :).

Fasen, fattar inte att du drar. Kommer sakna dej!!!!! <3

Svar: Aa härjedalen har dom bästa föräldrarna :) kommer sakna dig med! I sommar ska vi ses :) :) smuk
Diana Ljungberg

2014-01-31 | 09:00:03
Bloggadress: http://luzzis.se
Yvonne Jonasson säger:

Puss på dej ha en toppentripp 😃 😍

Svar: Puss ❤️
Diana Ljungberg

2014-01-31 | 15:29:31
Kristina säger:

Ja dina föräldrar går verkligen inte av för hackor! Måste vara vi som är guldklimpar tror jag ;) Nej, skämt och sido. Våra föräldrar har alltid ställt upp i vått och torrt. Vad ska vi hitta på för att återgälda dem tro?

Faaaan känns konstigt att ni inte kommer bo i den där lilla übersnygga lägenheten när ni kommer hem igen. Men faaan vad roligt de kommer bli att vara så nära varandra igen <3

Svar: Ja vi lär få ge igen när de är lite äldre ;) ja jag fattar inte själv att vi inte ska bo där med! Men ser verkligen framemot att bo närmare dig sen!! <3
Diana Ljungberg

2014-02-01 | 10:01:23
Bloggadress: http://charade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback