Reporting live from the tallest building in Tokyo

2014-02-10
15:34:38
De senaste 2 dagarna har Tokyo bjudit på solsken! Det mesta av snön av tinat bort. Vi trivs jäkligt bra här, vilken häftig stad! Hit borde alla åka nångång :) Vi har hunnit med en del grejjer här också nu, se bilder :)



Besökt Tokyo Tower som är 333m högt!


Like a boss


Utsikt från första stationen på Tokyo Tower


De pirra under fötterna att stå på det här glaset :P


När grabbarna åkte högst upp tog ja mig en glass å diggade till bandet som spelade, lite rolig engelska när de gav sig på en king of pop låt, men bra va det! Kom på mig själv av att sitta å njuta, fick sån där go afterski känsla man har hemma på Ramis afterski! Dock med en glass istället för bärs ;) ( och lite värre utsikt ;))


Idag har vi besökt Tokyo Skytree som är  634m högt!


Tokyo Skytree


Victor går hem hos Japanerna också ;)



Jäkligt häftig utsikt! Här åkte även jag till toppen! Men inte utan att känna mig yr :P


Mkt folk vid Shibuya


Gurra ska köpa lite dricka


Shibuya



Haa' dee !

Kommentarer
Yvonne Jonasson säger:

Blir avis .... Men inte på tornen 😁....hade från Thorbygget alla tre 😃

2014-02-10 | 21:08:20
kristina säger:

Fy faaaan va coooolt!!! ♡ LOVE IT!

2014-02-10 | 21:34:45
Bloggadress: http://charade.blogg.se
Challan säger:

King! Måste kanske övertala Max att dra en resa dit! :)

Svar: Jajjemen 😊👍
Diana Ljungberg

2014-02-11 | 18:38:13
Wallenberg säger:

Ser bra ut!

2014-02-12 | 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback