Matlagningskurs och jetski

2014-04-10
13:27:49
Igår va vi på en väldigt rolig matlagningskurs! Gjorde grön curry paste, kyckling med grön curry, pad thai och kokosnötssoppa med kyckling. Kommer kanske va svårt att få till det exakt lika hemma men liknande tror ja vi ska kunna fixa iaf :)
 
 
 
Redo att börja kocka !
 
 
 
 
Koncentrerad ;)
 
 
 
 
Gjorde egen Green curry paste
 
 
 
Stekare
 
 
 
 
Idag har vi hyrt varsin jetski, jäklar så kul det va! Att jag aldrig prövat det förut? Gött att man inte kunde köra fast som i snön ;)
 
Redo att sticka ut å köra
 
 
Happyface :)
 
 
Nu ska vi käka upp resterna från gårdagens kurs, blev såå mycket mat!
 
 
Ha´de!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Yvonne Jonasson säger:

Ser fram mot att bli bjuden på mat 😃

Svar: Hehe :) tror ja ska gå en indisk kurs också! Då lär pappa vilja bli bjuden å;) haha
Diana Ljungberg

2014-04-10 | 20:06:43
Helena säger:

Oj ja jag håller me mor din ja ;) hehe... vill å bli bjuden på mat. Va fin bränna du fått Dejana. Miss YOU! <3

Svar: Jaa du är mer än välkommen till mig på mat :) :) jag saknar dig!! <3
Diana Ljungberg

2014-04-11 | 11:19:11
Bloggadress: http://luzzis.se
Challan säger:

Men gött, ser fram emot å hälsa på i stan å få sig en smöky bit

Svar: Ja de ser ja framemot å 😊
Diana Ljungberg

2014-04-13 | 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback