Update

2013-06-26
20:21:00
Hello Hey!
 
Lite uppdatering på vad som hänt senaste tiden! Har gått på en jädra massa konserter! Vilket är ett av mina största intressen :) Har sett Bon jovi, Pink, Beyonce och Kiss! Härlig blandning men Queen B va utan tvekan bäst :) Vilken super kvinna, egentligen kan man inte jämföra hon med Kiss och Bon jovi för de är så bra på olika sett, bra i deras  olika genere. Hade även ett kärt återseende me bästa Sonja på Beyonce konserten, va underbart att få umgås med hon igen! Och det kändes verkligen som det va nyss vi hängde även om de va.. Ja 2 år? Galet!!
 
Taggade innan konserten <3
 
 
Jag har även haft 1 veckas semester i Funäsdalen / Sveg! Det va såå underbart! Få umgås med familjen, vänner och studenten var verkligen en höjdpunkt. Tänk att lilla lilla Camilla tagit studenten, were did time go? Jag är ju 7 år äldre än hon.. omg :P haha. Jag han träffa de flesta Svegs brudarna på pizza på å bärs på knuten på tisdags kvällen och på onsdag morgon var jag och Kicki uppe tidigt för att fixa i ordnng Camilla innan champangefrukost! Världens bästa Kicki som ställt upp och sminkat Camilla för både balen och studentdagen! Sååå duktig, hon blev så fin! Själv höll jag mig till att fixa Camillas hår. Studentkvällen blev blöt, tror vi "gamlingar" också trodde vi tog studenten ;) Men oj oj oj vad kul jag hade, minns inte sist jag skrattade så mycket som jag gjorde! De va bara massa tull å god mat + dricka! Så glad att min Kicki var med hela kvällen också ! <3
 
 
Bästis <3
 
Jag och mina underbara syskon :)
 
 
 
Just det jag har varit på min födelsedagspresent från Gurra också! En sånglektion :D haha! Der va jätte kul! Va sjukt nervös innan men hon va så lättsam och rolig så det försvann fort. Fick pröva sjunga lite olika typer av låtar och pröva på att ta i på olika sätt! slappna av i käken etc. haha, hon vart så jäkla öst å gav mig massa komplimanger om att jag borde sjunga mer, solo jag och en gitarr, eller söka in på kulturama lr va de hette nu igen! hhaa. Jätte kul att få komplimanger men ja känner mig inte så bra så ja skulle våga göra nått mer av det, men fan va jag älskar att sjunga, gör ju inget annat här hemma, kanske därför ja fick lektion av sambon ;) Tack bästa Gustav för att ja fick pröva på detta.
 
Idag har jag varit på coach utbildning! ska fortsätta imorgon också. Ska bli coach på jobbet, i samtalshantering! Känns jätte spännande och lärorikt! Tror det den här utbildningen kommer ge mig mycket i mitt personligliv också! Jätte glad att jag får den här möjligheten. Även jobbat mycket med intranätet den här veckan, så kul att få avsatt tid tid till att bara koncentrera sig på det, man hinner få så mycket gjort från att surra i telefon hela tiden :) Bra vecka so far! Imorgon ska jag efter jobbet följa Pegah på Depeche Mode i globen! Så då blir det konsert igen! Lite syntpop den här gången :)
 
Hör Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback